Terug

Betaling geannuleerd, bestelling blijft bij koper

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. G.

Naar: VINTED

29/10/2025

Hallo, Ik heb een artikel gestuurd naar iemand via Vinted. Jammer genoeg is het pakketje beschadigd aangekomen bij de aankoper (enkel de verpakking was open) Ik heb de aankoper gevraagd om het artikel op mijn kosten terug te sturen maar nee ze heeft bij Vinted gaan aankloppen dat het artikel kapot is aangekomen, maar enkel de verpakking was beschadigd. Hierdoor heeft Vinted haar het geld teruggestort, dus ik ben zowel het geld als artikel kwijt mits ze het artikel op mijn kosten niet wil terugsturen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform