Terug

betaling factuur

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

D. J.

Naar: Telenet

25/09/2025

Geachte mijnheer, mevrouw Betreft : factuur van 16 september 2025 Accountnummer : 130325989 Op 23 september 2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van 95,04 euro. Dat moet echter een vergissing zijn. 1. Op 7 augustus 2025 ben ik overgeschakeld van telenet naar Base. Zie overeenkomst in bijlage (bijlage 1-1 tot bijlage 1-3) 2. Op 16 augustus 2025 kreeg ik een aanrekening van telenet voor de maand augustus 2025 voor een bedrag van 177, 4539 + een correctie van 13,7652 euro. Totaal nog te betalen : 163,69 euro. (Zie bijlage 2-1 tot bijlage 2-7) 3. Op 19 augustus 2025 kreeg ik een herziening van mijn factuur van 16 augustus 2025 voor een bedrag van 100 euro. (Zie bijlage 3-1 tot bijlage 3-2) 4. Op 12 augustus 2025 kreeg ik een email van Telenet-Base dat mijn account bij telenet opgezegd werd en dat ik voor 100 % deel uitmaakte van de "BASE-familie". (Zie bijlage 4) 5. Op 16 september 2025 krijg ik een correctie van telenet betreffende mijn mobiele diensten. Dit voor een bedrag van 95,04 euro. (Zie bijlage 5-1 tot bijlage 5-4) Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. Dit is misleidend daar ik reeds een aanrekening van telenet (augustus) voor de periode van 16 augustus 2025 tot 15 september 2025 had gekregen. Ook werd mijn account afgesloten op 12 augustus 2025. Is het dan zo als mijn account bij jullie afgesloten wordt deze in werkelijkheid niet is afgesloten en jullie beslissen om deze verder te laten lopen ongeacht mijn overschakeling. Trouwens ben ik ook vanaf augustus 2025 de facturen van Base aan het betalen. En wat betreft de betwiste factuur gaat het over de periode van 16 augustus 2025 tot en met 18 augustus 2025. In afwachting van uw reactie betaal ik het betwiste bedrag van de factuur namelijk 95, 04 euro niet, en dit onder voorbehoud van mijn rechten. Met vriendelijke groeten Danny Jordens PS bijlage 3-2 tot en met bijlage 5-4 wordt vervolgd in mijn volgende schrijven of klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform