Beste, ik bestelde een pakket opleiding en heb dit ongeopend teruggestuurd. Weliswaar 2 weken te laat maar het is ongeopend en ongebruikt teruggestuurd. Ik blijf aanmaning krijgen en moet heel de cursus betalen volgens hen. Ik heb telefonisch hulp gevraagd hoe ik het pakket retour moest sturen. Ik moest online via B post een ticket aanmaken en aankopen. Dat wou ik ook doen maar het adres lukte niet om in te geven omdat het een postbus adres is. ik heb dat enkele keren gedaan en heb terug moeten bellen naar NHA. Na drie tel heb ik uiteindelijk te horen gekregen dat ik het live op een postkantoor moest aanbieden en dat het dan wel ging. Ik heb hen net gebeld omdat ik weer bericht van hen krijg dat ik de facturen moet betalen. Ze willen dit niet kwijtschelden maar ze willen wel het pakket dat ik retour heb gestuurd terug opsturen en daarvoor wel de kost doen. Ze geven hierook bij toe dat ze het pakket ontvangen hebben van mij. Wel de kost maken het pakket terug te sturen omdat ik zeg ik betaal dat niet want jullie hebben dat retour gekregen. Als ik drie keer bel en pas op de derde of zelfs de vierde keer te horen krijg dat ik het live moet aanbieden en het niet online kan doen dan is dat niet mijn fout. Wat kan hier aan gedaan worden. Ik heb het bewijs van retour en betaling want heb er zelf 12 euro ongeveer voor betaald.