Terug

betaling factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: NHA - Beroepsopleidingen

06/06/2023

Beste, ik bestelde een pakket opleiding en heb dit ongeopend teruggestuurd. Weliswaar 2 weken te laat maar het is ongeopend en ongebruikt teruggestuurd. Ik blijf aanmaning krijgen en moet heel de cursus betalen volgens hen. Ik heb telefonisch hulp gevraagd hoe ik het pakket retour moest sturen. Ik moest online via B post een ticket aanmaken en aankopen. Dat wou ik ook doen maar het adres lukte niet om in te geven omdat het een postbus adres is. ik heb dat enkele keren gedaan en heb terug moeten bellen naar NHA. Na drie tel heb ik uiteindelijk te horen gekregen dat ik het live op een postkantoor moest aanbieden en dat het dan wel ging. Ik heb hen net gebeld omdat ik weer bericht van hen krijg dat ik de facturen moet betalen. Ze willen dit niet kwijtschelden maar ze willen wel het pakket dat ik retour heb gestuurd terug opsturen en daarvoor wel de kost doen. Ze geven hierook bij toe dat ze het pakket ontvangen hebben van mij. Wel de kost maken het pakket terug te sturen omdat ik zeg ik betaal dat niet want jullie hebben dat retour gekregen. Als ik drie keer bel en pas op de derde of zelfs de vierde keer te horen krijg dat ik het live moet aanbieden en het niet online kan doen dan is dat niet mijn fout. Wat kan hier aan gedaan worden. Ik heb het bewijs van retour en betaling want heb er zelf 12 euro ongeveer voor betaald.

Berichten (3)

NHA - Beroepsopleidingen

Naar: K. S.

23/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

K. S.

Naar: NHA - Beroepsopleidingen

23/06/2023

klopt inderdaad en heb drie keer jullie moeten bellen vooraleer ik wist dat ik het in postkantoor moest laten ingeven het adres. Op basis van het betaalbewijs kan u mij toch de garantie geven ? De post is hier dan niet correct geweest. Ik verstuur het dan nog met garanie. Plus ongeopend.Ik betaal niet iets dat ik niet in mijn bezit heb. Plus daarboven op willen jullie wel de moeite doen de pakketten wel naar mij op te sturen zodat ik het dan wel heb en dan wel zou betalen??? Ik stel mij dan de vraag wat moet dat niet kosten? 1 pakket verloren een tweede dan toch verstuurd voor die prijs? Hoe belachelijk is dit niet. U heb dit ook niet vermeld in uw mail toen u zei we kunnen een uitzonderling maken pas in de mail nadien hebt u gezegd kan u toch aub even langsgaan bij het postklantoor voor extra bewijs?????

NHA - Beroepsopleidingen

Naar: K. S.

28/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform