Terug

Betaling en geen verkregen dienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. S.

Naar: Bongo

21/05/2025

Wij richten ons tot jullie omdat een onruiling van 2 bongo bons niet naar wens is verlopen. We hebben 2 bons op zondag 4 mei 2025 omgeruild naar de volgende bongo bon: Luxe verblijf: 2 dagen in een 4-sterrenkasteel bij Maastricht ( waarde 199,90 EUR). Omdat de waarde van de 2 bongo bons onvoldoende is, hebben we een bijkomemd bedrag betaald van 85,07 EUR ( zie hieronder). Omdat we geen enkel bericht van Bongo hebben ontvangen ( want we willen de reservatie op basis van de bon in orde brengen), ben ik langs geweest in de Bongo Store te Westland Shopping in Anderlecht. Mevrouw heeft alles met mij overlopen, vervolgens telefonisch advies gevraagd om mij dan te melden om een mail te schrijven. De mailinteractie vind U in bijlage. Ik zou graag willen dat Bongo de omruiling in orde brengt of het bedrag terugstort.

Bemiddeling door Testaankoop 27 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform