Terug

Betaling afgehouden maar geen bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

18/10/2017

17/09 bestelling geplaatst betaald onmiddellijke werd afgehouden van de rekening, doch geen bestelling op mijn account terug te vinden.Gebeld naar bol.com zijn ze erg onvriendelijk zonder enig begrip voor het probleem.Blijkt nu dat het toetel niet meer beschikbaar is tegen die prijs dat ik het bestelde en betaalde. Dus doodleuk de boodschap gekregen er een automatisch proces is dat de betaling dan zal worden terug gestort na 5 dagen! Als ik iets betaal wil ik dat ook tegen die prijs krijgen en niet horen dat ik opnieuw duurder moet bestellen en vijf dagen moet wachten op retour geld. Dit zijn geen correcte zaken, dan had er dadelijk een melding moeten komen dat het toestel niet beschikbaar was en niet van mijn rekening moeten houden. Nog meest ontsteld ben ik van de reactie en onbegrip van de medewerkers van bol.com ze kunnen het niet halen in hun gesprek en dan betichten ze me van valselijk dat ik roep een schande is het heb helemaal niet geroepen ze luisteren niet en leggen gewoon neer omdat ze hun gelijke niet kunnen halen in dit gesprek. Dit is beslist niet hoe een klantenservice er uit moet zien. Ik heb iets gekocht aan een prijs en betaald. Zij breken dan maar af en schuiven het af op een technische storing, de waarheid is echter dat het toestel niet meer beschikbaar is aan de prijs. Echte schande. Is trouwens niet mijn eerste probleem met bol.com. Ik zal voortaan mar terug bij de kleine eerlijke zelfstandige winkel gaan kopen.

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. C.

18/10/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform