Beste,Begin februari liet ik mijn voertuig Peugeot Rifter, herstellen bij Peugeot Antwerpen, Boomsesteenweg dit nav een adblue probleem.Bij het maken van de afspraak en aflevering van mijn wagen maakte ik de vermelding dat dit een gekend probleem is bij onder andere Peugeot.Na herstelling mocht ik het voertuig afhalen en diende ik een factuur te betalen van 486,99 Euro. De ureumverstuiver werd vervangen. Volgens de dame van de balie kwam mijn voertuig niet in aanmerking voor een terugbetaling of terugroepactie.Ik stel dit echter in vraag gelet een vriend net hetzelfde heeft voorgehad met zijn voertuig en hierbij wel werd overgegaan tot gratis herstelling. Beide voertuigen hebben een soortgelijk aantal km's en liggen rond dezelfde productiedatum.Ik beschik over beide facturen ter vergelijking.Voor mij getuigt dit probleem van willekeur, waarom bij het ene voertuig wel een gratis herstelling v hetzelfde onderdeel en bij een ander voertuig niet, terwijl dit al een gekend probleem is.Ook werd ik na herstelling nog gecontacteerd door jullie diensten. Helaas kon ik mijn telefoon niet beantwoorden wegens verblijft in het buitenland. Bij hercontactname met het nummer kreeg ik geen gehoor. Hierbij liet ik een voicemail bericht achter, ondertussen zijn wij 3 pogingen tot hercontactname verder en heb ik jullie diensten hierover nog niet kunnen spreken.Graag had ik een volledige terugbetaling gezien van mijn factuur voor de herstelling van de verstuiver.Alvast bedankt,Mvg,Davy