Terug

betaling aanrekening-correctie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

D. J.

Naar: Telenet

29/09/2025

Geachte mijnheer, mevrouw, Betreft : Accountnummer telenet 130325989 Vervolg op mijn vorige klachten Zie klachtnummer 13483352 Vandaag, 29 september 2025 ontving ik een e-mail van telenet waarbij ik een correctie van 95,04 euro krijg bij mijn volgende aanrekening. Over welke volgende aanrekening spreken jullie ? Ik ben sinds 7 augustus 2025 bij Base. Account telenet afgesloten op 12 augustus 2025. En ik ben niet tevreden met de uitleg die jullie meedelen in uw e-mail. Dus graag wat meer uitleg over de "volgende aanrekening" aub. Hoe kan je het bedrag in vermindering brengen doen indien er geen volgende aanrekening is. Met vriendelijke groeten Danny Jordens

Bemiddeling door Testaankoop 03 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform