Terug

Betaling aan Sodexo via Klarna

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

D. B.

Naar: SODEXO

13/12/2024

Korte beschrijving van uw probleem Beste, Op 17 augustus 2020 deed ik een betaling van 180€ op het rekeningnummer van Sodexo's betalingspartner Klarna. Dit rekeningnummer was aan mij gecommuniceerd als mogelijk nummer om dienstencheques te bestellen, en was al eerder door mij gebruikt. Dit keer ging het blijkbaar mis en ontving ik nooit de bestelde cheques. Op 21 augustus nam ik telefonisch contact op met de klantendienst van Sodexo. Achteraf bevestigde de medewerker per email dat mijn betaling niet correct was verwerkt en men het nodige zou doen voor de terugbetaling. Ik kreeg case nummer 104153947-06 toegewezen. Ik hoorde niets meer en op 11 september stuurde ik een reminder over het dossier. Daarop kreeg ik antwoord dat men er nog mee bezig was en ik op de hoogte zou worden gehouden bij meer nieuws. Ik contacteerde op 4/11 de klantendienst opnieuw telefonisch, waarbij Mevr Sabrina mij te woord stond. Zij informeerde me dat het dossier nog steeds bij Klarna in behandeling is maar dat er door Sodexho verder niets aan gedaan kan worden. De interne diensten hebben het doorgegeven en er moet afgewacht worden. Ik vroeg om de contactgegevens van Klarna aangezien er door hun diensten niets aan gedaan kan worden, maar dit was niet mogelijk. De status is compleet onduidelijk en het is voor mij ook niet duidelijk geworden of dit rekening nummer wel of niet een valabel nummer is. Ik ben bovendien niet tevreden over het gesprek van Mevr Sabrina, zij zei weliswaar om de 3 woorden 'mevrouw' maar liet mij als klant niet uitpraten. Het gesprek werd niet als professioneel ervaren, een ontevreden klant moet gerustgesteld worden en niet in het ongewisse gelaten worden. Wegens zware gezondheidsproblemen in de afgelopen 2 jaar was dit dossier geen prioriteit meer maar ondertussen besef ik dat nooit meer terug ben gecontacteerd door Sodexo. Hoe kan dit nog opgelost worden en hoe krijg ik eindelijk mijn geld terug? Met vriendelijke groet, Diane Buggenhout

Bemiddeling door Testaankoop 28 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform