Terug

Betaling 270€ Dienstencheques - Klarna

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. W.

Naar: SODEXO

22/02/2021

Beste,ik heb op 12/11/20 een storting gedaan via het portaal (via de Klarna optie) van 270€, maar nog geen dienstencheques ontvangen in het portaal.Jullie helpdesk, erkent het probleem - maar tot op heden heb ik nog geen geld terug ontvangen.Case 104379913-01Het lijkt me ongehoord, van na 4 maanden nog geen rechtzetting te hebben ontvangen.Het lijkt me ook niet gepast op te werpen dat jullie geen contact hebben met klarna - jullie zorgen ervoor dat er betaald moet worden via dit medium - los het dan ook op.Mvg,

Berichten (1)

SODEXO

Naar: M. W.

22/03/2021

Beste,We hebben uw mail over de terugbetaling van 270Eur voor de heer Wijns goed ontvangen.We betreuren de ontstane situatie. Daarom hebben we opnieuw contact opgenomen met Klarna en met aandrang een snelle terugbetaling gevraagd.Contacteer ons gerust bij vragen.Met vriendelijke groeten,SVEN VAN DEN MEERSCHECustomer AdvisorKlantendienst DienstenchequesSodexo Benefits Rewards ServicesBoulevard de la Plaine 15 Pleinlaan - Bruxelles 1050 BrusselBELGIUMTel: 32 (0)2 401 31 30Fax: 32 (0)2 547 55 21E-mail: vlaanderen-ts-dc-support.svc.be@sodexo.comKies nu voor elektronisch voor een gebruiksvriendelijker en sneller beheer van uw dienstencheques ! Klik hier voor meer infoSodexo. World leader in Quality of Life Services - www.sodexo.beJoin the fight against hunger: www.stop-hunger.org


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform