Terug

Betalend pakje verstuurd naar het buitenland dat Bpost is kwijt geraakt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: bpost

23/03/2024

Ik heb 16/1 een pakje geretourneerd via Bpost betalend met track & trace.Ik kon dit volgen maar na 17/1 niet meer en het bedrijf heeft geen pakje ontvangen. Bpost geeft toe dat het probleem bij hun ligt maar ik krijg maar 61€+ verzendingskosten van 16€ terug ipv het gehele bedrag van 179€(bewijs van aankoop verstuurd). Dit is omdat ik geen 3€ extra heb betaald voor een verzekering.

Berichten (1)

bpost

Naar: C. D.

25/03/2024

REF 1-53902072059Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Loa¯c A.bpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-ORHC1XU]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform