Terug

Betalen zonder iets te leveren en domiciliëring die niet gevraagd is

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Hello Fresh

02/12/2023

BesteEen verkoper van Hello fresh aan de deur maakte mijn vrouw wij om een pakket te nemen aan een voordelige prijs en dit zonder domiciliëring.Stom was onze verbazing dat er toch een domiciliëring stond op onze bank.Wij hebben alles stopgezet de volgende dag in de app en ook mails gestuurd.Wij hebben geen pakket gekregen en toch moeten wij de eerste factuur betalen.Deze hebben wij maar betaald anders werd het naar een incassobureau gestuurd.Wij willen ons geld terug voor iets dat wij zelfs niet gekregen hebben!De som is 47,99€

Berichten (2)

Hello Fresh

Naar: R. S.

02/12/2023

Hello Rudy,Wat vervelend dat de verkoper de verkeerde informatie heeft gegeven, dat iszeker niet de bedoeling. Omdat je de box ook nog eens niet hebt ontvangenkijk ik graag mee waar het precies mis is gegaan en ik help je dan ookgraag verder zodat we dit op kunnen lossen. Je kan daarvoor contact opnemenvia hellofresh.nl/contact-us.Groetjes,Bente van HelloFreshOn Sat, Dec 2, 2023 at 10:59'¯AM

R. S.

Naar: Hello Fresh

02/12/2023

Mijn vrouw heeft al enkele berichten gestuurd naar het mailadres dat jij opgeeft en nooit antwoord gekregen!Je hebt de gegevens willen enkel ons geld terug en verder willen wij niks meer met jullie te maken hebben en zeker niet meer met de verkoper


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform