Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2201217) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam Katrien LANCKMAN (ERBE - carduser) 31 jan 2024 15:41 CET Beste Peter,Het is inderdaad zo, dat, wanneer een nieuwe kaart besteld moet worden omdat de oude verloren of gestolen is, er kosten worden aangerekend.In onze FAQ s:user.edenred.be/hc/nl/articles/213213285-Mijn-kaart-is-verloren-of-gestolen betreffende de te volgen procedure bij een verloren of gestolen kaart wordt deze informatie correct vermeld:Mocht u hierbij nog bijkomende vragen hebben, aarzel dan zeker niet ons dit per kerende te laten weten.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachtenbox 16 jan 2024 10:09 CET Klacht - Betalen voor nieuwe kaart Edenred - (CPTBE01953188-93) WEBSITEHELP CENTER © Edenred[LDR7V7-LGXVJ] WEBSITEHELP CENTER © Edenred[LDR7V7-LGXVJ]