Terug

Betalen voor nieuwe kaart Edenred

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: Edenred Belgium

16/01/2024

Beste,Ik vind mijn maaltijdchequeskaart niet meer terug ( ze moet hier ergens liggen) en wilde een nieuwe bestellen. Op hun site staat dat je dan je kaart moet blokkeren maar NERGENS staat vermeld bij hun dat je daarvoor moet betalen. Na telefonisch contact willen ze me geen nieuwe kaart opsturen zonder betalen of ook mijn kaart niet deblokkeren.

Berichten (4)

Edenred Belgium

Naar: P. L.

16/01/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2201217).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: P. L.

31/01/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2201217) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam Katrien LANCKMAN (ERBE - carduser) 31 jan 2024 15:41 CET Beste Peter,Het is inderdaad zo, dat, wanneer een nieuwe kaart besteld moet worden omdat de oude verloren of gestolen is, er kosten worden aangerekend.In onze FAQ s:user.edenred.be/hc/nl/articles/213213285-Mijn-kaart-is-verloren-of-gestolen betreffende de te volgen procedure bij een verloren of gestolen kaart wordt deze informatie correct vermeld:Mocht u hierbij nog bijkomende vragen hebben, aarzel dan zeker niet ons dit per kerende te laten weten.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachtenbox 16 jan 2024 10:09 CET Klacht - Betalen voor nieuwe kaart Edenred - (CPTBE01953188-93) WEBSITEHELP CENTER © Edenred[LDR7V7-LGXVJ] WEBSITEHELP CENTER © Edenred[LDR7V7-LGXVJ]

P. L.

Naar: Edenred Belgium

31/01/2024

Dat moet niet bij je fagot staan, dat moet duidelijk vermeld staan voor je ze blokkeert.

Edenred Belgium

Naar: P. L.

31/01/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2226995).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform