Terug

Betalen voor kredietkaart die online niet werkt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Keytrade Bank

04/05/2022

Kaart is gratis bij min 12 betalingen per jaar. Alleen werkt kaart online niet op onder meer Amazon. Na verschillende maanden bleek probleem niet opgelost. Op internet las ik dat ik niet de enige was. In laatste klacht deelde ik mee dat ik niet wou gefactureerd worden voor de kaart omdat ik niet in staat ben de 12 betalingen uit te voeren. Niet alleen werd ik gedebiteerd voor de kredietkaart omdat ik de 12 betalingen niet uitvoerde, maar bovendien moet ik debetrente betalen omdat ik daardoor in negatief was.

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: M. D.

11/05/2022

Geachte heer,Geachte mevrouw,Wij hebben jullie klacht goed ontvangen.Wij zullen zelf contact opnemen met de klant.Met vriendelijke groetenDavid Sache Quality Officer Keytrade Bank NV/SAVorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels+32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform