Hallo
Voor de 4 keer laat Zalando mij betalen voor een artikel wat ik heb teruggestuurd.
Ik heb elke keer bewijs van tracking, maar zij verwerken de retour niet waardoor ik contact opneem en ze mij vragen rechtsverklaring in te vullen.
Hierna gaan zij een onderzoek starten maar elke keer krijg je als antwoord dat ze niets gevonden hebben.
Je hebt gewoon als klant geen enkele bescherming.
Ik ben al bijna nu 400 euro kwijt aan artikelen die ik niet heb.
Telefonisch al verschillende keren klantendienst gecontacteerd, tonen begrip en zijn vriendelijk, maar kunnen niets doen.
Ik heb sterk het gevoel dat er binnen zalando zelf gestolen wordt, en voel mij opgelicht.
Ik verwacht ook dat er verdere stappen worden ondernomen.
Ik heb overal bewijzen van, en het is elke keer als ik een fout artikel ontvang en dit ook meld dan via chat ( printscreens ook van) dat zij zeggen stuur het maar retour.
Maar de retour verwerken ze nooit!
Nu staan er 2 betalingen open, waar zij verder ook gewoon het onderzoek van hebben afgesloten, terwijl het volgens de post is aangekomen. En de post kan ook geen onderzoek starten omdat zalando zelf de labels aanmaakt.
Hopelijk kan hier iets mee gedaan worden, anders zal ik andere stappen ondernemen.
Het is begonnen met een Levi’s broek, ze sturen de verkeerde kleur op, ik meld dit aan Zalando, moest het terugsturen, maar ze zeiden dat het nooit is aangekomen. ( trackingcode bewijst van wel)
Dan bestel ik sneakers krijg ik herensneakers, weer stuur ik het terug en ik meld het, en weer hetzelfde moet betalen.
Ik bestel de sneakers opnieuw, ik wil ze niet houden, waardoor ik retourlabel aanvraag, en weer hetzelfde het is niet bij hun aangekomen, maar wel bij new balance. En ze doen verder niets.
Ik bestel een broek, ik stuur deze terug, retour wordt niet verwerkt, ik neem contact via chat, zeggen ze zelf dat ze zien dat het is aangekomen in het warenhuis.
Na weer rechtsverklaring in te vullen, krijg je als reactie dat er niets in de doos was.
En weer mag ik betalen.