Terug

Betalen van de openstaande bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Klarna

08/04/2024

Beste, Ik bestelde op 18 maart 2 ringen bij Temut met achteraf betalen via Klarna. Heb de app van Klarna gedownload en wil betalen maar krijg steeds een foutmelding. Ik wil mijn openstaande factuur betalen maar het lukt niet: heb al 2 keer gemaild, maar geen antwoord. Al met een medewerker gechat maar steeds hetzelfde antwoord. Heb naar een telefoon nummer gebeld en deze slaagt steeds af. Heb het bankrekeningnummer gevraagd en krijg dit niet. Ondertussen zijn we bijna een maand later en beginnen er kosten bij te komen. Het bedrag wad 10,96€ en nu dus 13,96€. Vanaf 18/04 komen er weer 3€ kosten bij. Ik wens dringend de factuur van 10,96€ te betalen en dit zonder kosten maar ik vind geen enkele mogelijkheid om dit te betalen. Bovendien is er geen bestelling te vinden en staat er bij openstaande bedragen 0€


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform