Terug

betalen terwijl we geen klant ware

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Mega

31/07/2024

op 02/02/2023 heb ik al een klacht ingedient dat we een rekening krijgen terwijl we geen klant waren bij jullie jullie hebben toen gezecht da alle facturen geanuleerd xaren die jullie hebben aangemaakt zonder reden en we niets moesten betalen nu krijg ik van jullie een gerechtsdeurwaarder????? denk het niet IK WAS GEEN KLANT HEB NOOIT ENEGIE VAN JULLIE GEHAD DUS JULLIE HOEVEN MIJ OOK GEEN REKENINGEN TE STUREN EN AL ZEKER GEEN GERECHTSDEURWAARDER er is door jullie nog gezecht dat we niets moesten betalen en alles met terug werkende kracht werkte

Berichten (2)

Mega

Naar: D. V.

01/08/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Versmissen,@@REF_ID@8d3e570721d4225918@REF_ID@@We contacteren je naar aanleiding van het ontvangen van een klacht via de ombudsdienst.We merken op dat de initiële aanvraag die we uitstuurde tot het bekomen van een nulverbruik werd geweigerd. Hierdoor kan het verbruik dus niet meer aangepast worden. We hebben nu de nodige aanvraag uitgestuurd tot het bekomen van een compensatie ter waarde van het openstaande bedrag. Indien deze geaccepteerd wordt zal het openstaande saldo gereduceerd worden tot nul.Ook deden we de nodige aanvraag om het dossier bij het incassobureau te blokkeren en te verwijderen. Ook voegde we hier aan toe om de eventuele bijkomende kosten die er zouden zijn bijgekomen te gaan annuleren.Van zodra ik een reactie mag ontvangen op de aanvraag die ik hieromtrent uitstuurde breng ik je hiervan uiteraard op de hoogte.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JensKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[LX6K4W-XWPZN]

Mega

Naar: D. V.

01/10/2024

Beste mevrouw Versmissen, We contacteren je naar aanleiding van de klacht die we ontvingen via Testaankoop met volgend referentienummer: @@REF_ID@8d3e570721d4225918@REF_ID@@. Via deze weg willen we vragen naar de afrekening van deze andere leverancier van in het jaar 2022. Zou je ons deze kunnen bezorgen? Aan de hand hiervan kan onze achterliggende dienst de nodige berekening maken in verband met het bekomen van deze compensatie. Van zodra ik hierop een reactie mag ontvangen kan ik dit op mijn beurt doorgeven aan de desbetreffende dienst. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Jens Klantenadviseur Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter This email is a service from Mega. Delivered by Zendesk [160P5R-52GKE]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform