Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste mevrouw Versmissen,@@REF_ID@8d3e570721d4225918@REF_ID@@We contacteren je naar aanleiding van het ontvangen van een klacht via de ombudsdienst.We merken op dat de initiële aanvraag die we uitstuurde tot het bekomen van een nulverbruik werd geweigerd. Hierdoor kan het verbruik dus niet meer aangepast worden. We hebben nu de nodige aanvraag uitgestuurd tot het bekomen van een compensatie ter waarde van het openstaande bedrag. Indien deze geaccepteerd wordt zal het openstaande saldo gereduceerd worden tot nul.Ook deden we de nodige aanvraag om het dossier bij het incassobureau te blokkeren en te verwijderen. Ook voegde we hier aan toe om de eventuele bijkomende kosten die er zouden zijn bijgekomen te gaan annuleren.Van zodra ik een reactie mag ontvangen op de aanvraag die ik hieromtrent uitstuurde breng ik je hiervan uiteraard op de hoogte.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,JensKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[LX6K4W-XWPZN]