Terug

Betalen onterechte opzegvergoeding

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. D.

Naar: Telenet

05/12/2025

Beste, Ik kocht enkele weken geleden online een iPhone 17 Pro Max 256GB bij Telenet, met klantenkorting. Zoals bij vele anderen ontving ik géén correct toestel maar een Samsung. Na wat over en weer gemail kreeg ik mijn geld terug zonder iPhone uiteraard. Nu krijg ik mijn factuur van Telenet en zou €125 opzegvergoeding moeten betalen omdat het contract vroegtijdig verbroken werd. Ik ben hier niet mee akkoord en zou dit niet moeten betalen… Het is niet mijn fout dat ik geen toestel ontvangen heb. Kan ik hier iets tegen doen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Justine Delarue

Berichten (1)

Telenet

Naar: J. D.

08/12/2025

Beste Meneer, Mevrouw, Uw klacht Testaankoop-leden platform werd goed ontvangen. Wij bevestigen hiermee dat de klacht werd opgelost. Mvg, Telenet Customer Mediation Confidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform