Terug

betalen om een factuur te krijgen?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

C. D.

Naar: Orange

14/03/2025

Beste, ik heb mijn facturen van februari en maart niet ontvangen. blijkbaar is er iets mis gegaan nadat ik mijn gsm nummer heb verwijderd en alleen nog tv en internet heb. de facturen zijn nooit toegekomen op mijn email zoals daarvoor wel was. Ik heb een 2e betalingsherinnering gevonden in mijn spam, maar geen 1e en ook geen facturen. ik check mijn spam meerdere keren per week. In mijn klantenzone stond niks meer, alles was weg. Dus ik bel even met de klantendienst en die zeggen dat als ik de factuur per pdf wil ontvangen, ik nog 5 euro moet betalen ook? ik vind dit nergens terug in hun voorwaarden. intussen heb ik wel toegang tot de klantenzone en kan ik mijn facturen weer zien. Maar ik moet nu 4 eur per maand extra betalen? volgens de website is het 20 eur voor tv met decoder en 45 voor start fiber. maar ze rekenen nu 4 euro voor "internet kosten zonder mobiel". ik vind dit nergens terug in de voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform