Terug

Betalen niet uit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

B. T.

Naar: Napoleon Games

20/09/2024

Ik heb geld afgehaald van mijn portemonnee op napoleon, al meer dan 2 weken geleden. En heb deze nog altijd niet ontvangen, al staat dit als “approved” in de geschiedenis. Op hun FAQ staat dat er binnen de seconden/minuten nadat je deze status ziet het bedrag gestort zou moeten zijn. Het gaat om een groot bedrag en ik krijg ook geen reactie van klantenservice na verschillende keren contact met hun te proberen maken. Ze zeggen steeds dat “ze bezig zijn”. Ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt terugbetaald. Dit is gewoonweg diefstal. Als klant zijn ze me zeker kwijt maar ik eis zo snel mogelijk mijn geld terug!

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 20 september 2024

Napoleon Games

Naar: B. T.

16/01/2025

Support Hallo Klachten, Wij horen graag wat gebruikers van onze klantenservice vinden. Neem even de tijd om een eenvoudige vraag te beantwoorden door op een van de twee onderstaande links te klikken: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hier is een herinnering over waar deze aanvraag over ging: Klachten 20 sep 2024 09:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Remember to always keep control. Do you have a question about Responsible Gaming? Click here. [9X04DE-DW4R0]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform