Terug

betalen facturen die niet eigen zijn en stopzetten van contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Engie

22/06/2023

Ik betaal al 8 maanden facturen die niet eigen zijn doordat er op mijn naam 2 adressen staan waarvan 1 niet het mijne is. Ik heb engie hiervoor al 5 keer gecontacteerd en krijg steeds hetzelfde antwoord: we sturen het naar de dienst dringende zaken en het zal snel opgelost worden. Dit is al 8 maand het antwoord. Toen ik vorige week belde zeiden me alweer dat ze het gingen doorsturen naar een speciale dienst waar ik in 48u een antwoord zou krijgen en het probleem opelost zou zijn Dit is niet het geval en daarom belde ik gisteren opnieuw om alweer datzelfde antwoord te krijgen. Hierop zei ik dat ik al lang genoeg wacht en klacht ging neerleggen aangezien ik al honderden euros kwijt ben en ik ook weiger nog iets te betalen. daarop vroegen ze nog even geduld te hebben voor ik klacht neerleg en toch te blijven betalen. Ik ben ondertussen ook verhuist en heb mijn eigen contract kunnen aflsuiten maar dat ander loopt gewoon door en weigeren ze te behandelen en annuleren. Ik heb nu de domiciliering geannuleer en eis va hun dat ze me alles terug betalen wat ze me moeten en schadevergoeding. Ik ben hopeloos aangezien ze me al 8 maand aan het lijntje houden.

Berichten (2)

Engie

Naar: A. S.

23/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: A. S.

07/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform