Ik betaal al 8 maanden facturen die niet eigen zijn doordat er op mijn naam 2 adressen staan waarvan 1 niet het mijne is. Ik heb engie hiervoor al 5 keer gecontacteerd en krijg steeds hetzelfde antwoord: we sturen het naar de dienst dringende zaken en het zal snel opgelost worden. Dit is al 8 maand het antwoord. Toen ik vorige week belde zeiden me alweer dat ze het gingen doorsturen naar een speciale dienst waar ik in 48u een antwoord zou krijgen en het probleem opelost zou zijn Dit is niet het geval en daarom belde ik gisteren opnieuw om alweer datzelfde antwoord te krijgen. Hierop zei ik dat ik al lang genoeg wacht en klacht ging neerleggen aangezien ik al honderden euros kwijt ben en ik ook weiger nog iets te betalen. daarop vroegen ze nog even geduld te hebben voor ik klacht neerleg en toch te blijven betalen. Ik ben ondertussen ook verhuist en heb mijn eigen contract kunnen aflsuiten maar dat ander loopt gewoon door en weigeren ze te behandelen en annuleren. Ik heb nu de domiciliering geannuleer en eis va hun dat ze me alles terug betalen wat ze me moeten en schadevergoeding. Ik ben hopeloos aangezien ze me al 8 maand aan het lijntje houden.