Terug

Betalen bij opzeg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. K.

Naar: Testaankoop

03/12/2024

Beste , Ik heb in september een gratis proef voor 3 maanden bijjullie . Op 27/11 heb ik t opgezegd via mail . Ik kreeg geen bevestiging en telefoneerde vandaag daarom . Nu wordt mij gezegd dat ik het 14 dagen op voorhand moet opzeggen en daarom december moet betalen . Aan telefoon konden ze mij niet verder helpen omdat ik niet goed overweg kan met de pc enniet de juiste site vond . Helpen deed de dame niet echt . Ik wens dan ook niet te betalen want kreeg niet de juiste info . Testaankoop zou mensen helpen maar daar heb ik dus mijn twijfels bij Veronique

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: V. K.

03/12/2024

Beste Abonnee, Beste Veronique, Wij hebben je bericht goed ontvangen. Na controle stellen we vast dat je op 17 september 2024 door onze diensten bent ingeschreven voor een abonnement met een gratis proefperiode van 3 maanden. Hierdoor ontving je de maanden september, oktober en november gratis. Vanaf de 4de maand, zijnde december, bedraagt de maandelijkse bijdrage € 11,98. Naar aanleiding van je inschrijving ontving je van ons een bevestigingsbrief waarin de voorwaarden van het abonnement en de procedures voor het stopzetten van het lidmaatschap staan vermeld. Deze brief kun je terugvinden in je persoonlijke ruimte op onze website test-aankoop.be onder: Mijn persoonlijke ruimte - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - Welkomstbrief - Download de pdf Zoals vermeld in onze welkomstbrief dien je ons ten laatste 15 werkdagen voor het einde van de proefperiode te contacteren wanneer je na de gratis proefperiode onze magazines niet meer wenst te ontvangen. Wij hebben je mail met het verzoek tot stopzetting ontvangen op 27 november 2024. Hierdoor kon het abonnement niet gestopt worden met ingang van 1 december. De eerst mogelijke stopdatum werd 1 januari. Je ontving hierover een bevestigingsmail. De inschrijving, de afhoudingen verbonden aan de inschrijving en de stopzetting van het abonnement stemmen volledig overeen met de voorwaarden waarmee je akkoord ging bij de inschrijving op 17 september 2024. In je bericht geef je ook aan dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het gesprek met onze collega. Wij hebben dit gesprek laten beluisteren. Helaas bleek de kwaliteit en inhoud van dit gesprek niet te voldoen aan onze verwachtingen op het gebied van gesprekskwaliteit. De medewerker in kwestie zal hierop worden aangesproken. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bedankt dat je ons hierop hebt gewezen. Als tegemoetkoming hebben we ervoor gekozen om de abonnementsbijdrage voor de maand december niet aan te rekenen. We hopen je hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform