Terug

Betaalplan correct gevolgd door mezelf plots geannuleerd.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Engie

02/08/2023

GeachteIk had een betaalplan voor mijn jaarlijkse afrekening.Jullie hebben dit geannuleerd, zonder kennis te geven.Jullie klantendienstcollega Laurence, zei dat er een nieuwe factuur is opgemaakt, en dat er geen betaalplan kon gegeven worden voor de factuur die rechtgezet wordt.Ik ga hier niet mee akkoord, eigenlijk kan ik gewoon niet nog meer betalen omdat ik een opleiding volg en dit bedrag afgestemd was met mijn vvinkomen.Laurence zei: Het is altijd zo, Brecht. en toen verliet ze de chat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform