Terug

Betaalplan!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Engie

25/03/2020

Beste, Ik zal via deze weg nogmaals proberenWij hebben de voorbije jaren nog niets anders moeten doen dan voor Electrabel te gaan werken.... ten 1 ste omdat er heel slechte communicatie is zowel tussen personeel als klant maar ook personeel naar het dossier.Zo stond ik 2x in het bestand met 2 klantennummer ?? Rekening nummer dat niet van mij is? Ik belde dan en zei het van dat rekeningnummer plots was dit van het dossier? Een klacht neergelegd via engie zelf milde maatregel gekregen. Wij zijn soms te laat idd maar JULLIE geld hebben jullie altijd al gehad! Moet u daarom na 2 dagen het annuleren want de hoeveelste is dit 5 keer geannuleerd? Vroeg ik om facturen via post geen gehoor en kan nog zulke dingens aanhalen! Voorschot factuur nooit gezien maar is er wel bij gerekend. En nu zouden wij via jullie advocaat alles moeten betalen? Te erg voor woorden het is door jullie geklungel dat wij weeral moeten boeten engie.Vriendelijke groet

Berichten (4)

Engie

Naar: D. H.

26/03/2020

Geachte,Test Aankoopbezorgde ons uw klacht op 25 maart 2020.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie-electrabel.beof via uw online energiedesk.Met de meeste hoogachting Complaints Handling TeamBU Beneluxwww.engie-electrabel.beSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgie ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: D. H.

30/03/2020

Geachte,Als gevolg van uw vraag gericht aan de klachtenbox van Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch).Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacterenvia onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33, via onze website www.engie-electrabel.be of via uw online energiedesk.Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU Beneluxwww.engie-electrabel.beSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgie ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

D. H.

Naar: Engie

01/04/2020

Beste, dit is mijn laatste mail naar jullie toe! Goed gecommuniceerd zegt u ik heb hier nochtans bewijs van. De e-mail zowel van engie als van jullie advocaat vind ik onder alles. Als het toch elke keer TE LAAT betaal werd waarom hebt u de betalingen dan nog ontvange? En dan nog zo moeilijk doen? Jullie gaan er van uit dat we het met plezier doen NEEN u moest inzien dat. E ons best degen elke maand... een mens mag ziek zijn, thuis zitten omwille van Corona 2 kinderen opgesloten zitten en dan moeten wij maar derect kunnen antwoorden alsof we tijd zat hebben. Waar is jullie menselijkheid? Ik neem contact op met u advocaat. Wil een afbetalingsplan niet boven de 100 € Groet Daniella Hans

Engie

Naar: D. H.

01/04/2020

Geachte,We blijven bij ons antwoord dat werd geformuleerd via e-mail op 26 maart 2020.Hiermee beschouwen we dit dossier via Test Aankoop als gesloten.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU Beneluxwww.engie-electrabel.beSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgie ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform