Beste,Ik heb op 18/06/21 de klantendienst gecontacteerd vanuit het buitenland om een omboeking van mijn vlucht te proberen regelen aangezien mijn zoon na een ongeval gehospitaliseerd werd in Belgie.Na bijna 50min wachtrij, kreeg ik uiteindelijk een medewerker van de klantendienst aan de telefoon.Uiteindelijk is deze oproep nutteloos geweest, ik kon geen andere vlucht boeken op die dag en mijn terugvlucht werd ook niet terugbetaald.Nu krijg ik van mijn telecom-operator voor deze oproep een factuur van 426 Euro voorgeschoteld.Ik vind dit absoluut niet kunnen dat een klantenservice een betaallijn is!!Ik heb ook bij mijn telecom-operator een klacht neergelegd hiervoor.Dit is onaanvaardbaar dat een persoon in een noodsituatie achteraf nog eens met dergelijke afzetterij geconfronteerd wordt.Een klantenservice hoort een service te zijn en geen extra inkomstenbron.Ik wens dan ook dat de kosten van deze oproep nietig verklaard worden.Met vriendelijke groeten,Van Acker Sigurd