Terug

betaalherinnering voor geretourneerd product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. O.

Naar: bol.com

23/10/2023

Ik heb een derde betaalherinnering gekregen voor deze bestelling. Ik heb na de eerste EN na de tweede betaalherinnering reeds telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van BOL om te laten weten dat ik dit product geretourneerd heb samen in één doos met bestelling xxxxxxxx. Telkens werd mij aan de telefoon gezegd dat het in orde zou komen. Niet dus. Krijg ik nu een betaalherinnering met extra kosten en een bedreiging van een incassobureau. En dat net omdat ik omwille van ecologische redenen en om jullie extra kosten te besparen de twee bestellingen in één doos geretourneerd heb. Ik ben dan ook bijzonder teleurgesteld in de manier waarop BOL hier mee omgaat. Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen ipv van extra kosten aan te rekenen en te dreigen met een incassobureau. Alvast bedankt

Berichten (1)

bol.com

Naar: C. O.

23/10/2023

Goedemiddag Christophe,Bedankt voor je bericht. Spijtig om te lezen dat de retour tot op heden niet is verwerkt waardoor je betalingsherinneringen ontvangt. We gaan ervoor zorgen dat de partner de retour verwerkt.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform