Terug

Betaalde vaste stoelen gewijzigd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Brussels Airlines

11/03/2023

Geachte,Brussels AirlinesBooking ref. K2VZOBBrussel naar Venetië heen en terug13 maart en 16 maart 2023Wij hebben voor onze vluchten heen en terug vaste zitplaatsen betaald.Nu, 2 dagen voor ons vertrek krijgen we een mail dat ze deze verplaatst hebben, op een slechtere plaats, dit zonder enige reden.Ik heb hen gecontacteerd, de dame sprak gebrekkig Nederlands, heel slecht verstaanbaar, maar toch kunnen begrijpen dat ze blijven het recht hebben de plaatsen te veranderen zelfs als men er voor betaald heeft.Wij zijn niet akkoord met deze gangsterpraktijken en willen ons geld van 48 € terug + een vergoeding voor het ongemak.Alvast bedanktMet vriendelijke groeten,Pascal Simillon

Berichten (2)

P. S.

Naar: Brussels Airlines

28/03/2023

Geachte,Graag had ik feedback mogen ontvangen en de gevraagde kosten terugbetaald hebben.

P. S.

Naar: Brussels Airlines

23/04/2023

Graag een terugbetaling en een antwoord in het Nederlands, aub.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform