BesteWe boekten bij Centerparcs De Vossemeren 2 cottages om met onze hele familie op vakantie te gaan. We betaalden 2x €59 om ons cottagenummer te kunnen kiezen zodat de huisjes langs elkaar zouden liggen. Er was een huisje voor de hele week geboekt en een huisje voor enkel het weekend. De mensen die door de week al op vakantie gingen, kwamen toe met een baby en peutertje in een cottage waar meer lampen niet dan wel werkten, de tv haperde en in de eerste nacht bleek dat het dak in één van de slaapkamers lekte. We namen meteen contact op met de klantenservice maar konden op dat moment niet meer veranderen omdat de kindjes al sliepen. De volgende ochtend gingen we langs de receptie en kregen daar na veel zoeken een leegstaande cottage aangeboden omdat er niets anders meer vrij was. Er was ook geen cottage naast de leegstaande meer vrij dus de familie die in het weekend toekwam, zaten nu verder van ons dan we initieel voor betaald hadden. We kregen als enige compensatie 2x €59 aangeboden in de vorm van vouchers om in het park te spenderen. Dit omdat we onze voorkeursligging niet meer hadden. Na een hele volksverhuis (zo gaat dat nu eenmaal met 2 kleintjes erbij) konden we in onze nieuwe cottage. Maar deze was heel smerig door de leegstand en moest nog gepoetst worden. We waren dus bijna 2 hele dagen van ons verblijf kwijt voor we echt konden beginnen genieten. De persoon die het huisje is komen poetsen, vroeg ons of we een compensatie hadden gekregen en schrok toen ze hoorde dat we enkel 2 vouchers hadden ontvangen om in het park te spenderen, maar zei dat we achteraf nog wel recht zouden hebben op meer gezien de verloren tijd etc. Toen we achteraf echter een klacht mailden met al onze meegemaakte zaken opgelijst, kregen we antwoord dat we €50 in de vorm van een tegoedbon kregen, gezien de compensatie van 2x €59 die we ook in het park al hadden gehad. Ik vind dit echt schandalig, aangezien ons verblijf meer dan €1200 heeft gekost en we 2 dagen tijd zijn verloren en een hoop stress hebben gehad, en dat met 2 kleine kindjes er nog bij. Nu is mijn vraag: mogen ze zomaar die 2x €59 als ‘compensatie’ geven terwijl dat eigenlijk geld was dat we al hadden uitgegeven tijdens onze reservering en dus niet echt hebben teruggehad want we konden het alleen in de winkeltjes in het park gebruiken en zo ging hun geld, weliswaar op een andere manier, gewoon terug naar Centerparcs zelf. We zouden nooit voor meer dan €100 in het park spenderen want het verblijf is al duur genoeg. In mijn ogen hebben we nu betaald voor een service die we uiteindelijn niet kregen, en een tegoedbon in ruil vind in niet kunnen. Mag dit wettelijk gezien? We gaven ook aan in de toekomst niet meer terug te willen gaan omdat dot nu het 2e jaar op rij is dat er zoveel miserie was. Met de €50 korting die we nog extra aangeboden kregen voor een volgend verblijf zijn we dus eigenlijk ook niets. Is een schadevergoeding verplicht om onze verloren tijd goed te maken of mogen we daar niet op rekenen?Alvast bedankt!