Terug

Betaalde herstelling niet uitgevoerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. T.

Naar: bol.com

30/11/2023

In juli 2020 bestelde ik een Philips koffiemachine. Eerder dit jaar ging deze kapot. Mijn machine viel buiten de garantie. Ik kreeg een offerte van bol.com van 150 euro om deze te laten herstellen. Ik ging hier op in en betaalde deze som, stuurde het toestel op. Toen ik het toestel terug ontving was het nog steeds kapot. Ik heb al ettelijke keren gechat, gemaild en gebeld naar bol.com en werd eerst een gratis herstelling of terugbetaling van het toestel beloofd, in de laatste mail trekken ze deze beloftes in, moet ik voor de volgende reparatie betalen. Wanneer ik mail dat ik hiermee niet akkoord ga, krijg ik geen antwoord meer terug.

Berichten (2)

bol.com

Naar: Y. T.

30/11/2023

Goedemorgen,Bedankt voor het doorgeven! We kunnen helaas geen klant opzoeken met een reparatienummer. Hiervoor hebben we een bestel of klantnummer nodig.Met vriendelijke groet,Natalya Motshagen Klachtensites - Service operationsPapendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands

Y. T.

Naar: bol.com

30/11/2023

Mijn klantennummer is 9501668251.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform