Terug

Betaalde bestelling spoorloos in hun systeem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: LOBERON

22/04/2024

HoiIk bestelde op vrijdag order BN 3781254bij luberon.be.Adres is in Nederland, website eindigt op .be en klantendienst werkt met een nummer via Brussel en wordt dan weer bemand door Nederlandse medewerkers.De levertijden zijn vrij lang en doen dropshipping vermoeden. Het is mijn eerste aankoop en vrij last-minute voor onze verhuis naar het buitenland.Ik stuurde dus een mail met de melding dat de shipping 3 tot 6 werkdag lang leek daar het om luberon.BE ging en ikzelf nog (heel even) in België woon.Geen antwoord.Ik bel dus de klantendienst en daar blijkt het order waarvan ik een orderbevestiging kreeg en een betalingsrefferentie van mijn bank, daar ik voldeed met Bancontact - spoorloos of onvindbaar in hun systemen.Het gaat dus niet meer over levering maar ik eis asap mijn geld terug.

Berichten (1)

LOBERON

Naar: L. D.

24/04/2024

Geachte mevrouw DRAYE,Hartelijk dank voor uw bericht.Wat jammer dat uw bestelling spoorloos is geraakt. Graag wensen wij dit verder voor u na te kijken, echter hebben wij ook alvast uw IBAN nodig voor de terugbetaling. Graag zien wij die alsnog tegmoet.Opmerking: Indien u meerdere vragen aan ons heeft gesteld, zullen wij u hierover separaat berichten. Met vriendelijke groet, LOBERON Klantenservice Sophie Visser Telefoon: 02 454 05 08 E-Mail: klantenservice@loberon.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform