Terug

Betaald voor item dat we niet gekocht hebben

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. R.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

20/03/2022

Beste,Onlangs zijn we gaan winkelen bij Pelckmans Lommel. Daar hebben we verschillende zaken gekocht zoals boomschors, tuinspullen, ... Toen we echter thuis kwamen en het kasticket bekeken, bleek dat ons een item was aangerekend dat we helemaal niet gekocht hebben, nl een baby groeischommel twv 32,95 EUR. We hebben hierna contact opgenomen met de winkel, maar we vingen bot. We hebben gevraagd om zelfs de camerabeelden te herbekijken om te zien dat we dit niet mee hadden, maar we krijgen nu dus al een week geen antwoord meer... Ik vind het absurd dat we zouden moeten betalen voor iets wat we niet gekocht hebben door een fout in de winkel gemaakt. Graag hadden wij dus geweten wat de opties zijn hier? Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Nick Ravelingien

Berichten (1)

N. R.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

06/04/2022

Beste,Het is ondertussen al meer dan twee weken geleden dat ik voorgaand bericht gestuurd heb en ik ben nog steeds in blijde afwachting van een antwoord/oplossing...Mvg,Nick Ravelingien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform