Terug

Betaald maar nooit ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. H.

Naar: Mobico

08/02/2023

Beste, Ik bestelde een iphone XS op 1 februari 2023.Deze is nooit aangekomen maar volgens hen wel verstuurd.Volgens postNL track and trace: Bezorgtijd nog onbekendPakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.Al meermaals contact gehad maar na mijn vraag om mijn geld terug te storten is er geen antwoord meer.

Berichten (3)

Mobico

Naar: T. H.

09/02/2023

Beste klant,Dank voor je mail! Wij doen ons best om deze binnen één werkdag (uiterlijk twee) dagen te beantwoorden.Het is echter mogelijk dat we je nu al kunnen helpen! We hebben namelijk de meest gestelde vragen hier voor je op een rijtje gezet, zodat je daar zelf al direct mee aan de slag kunt. 1. Wat is de status van mijn bestelling?Op het moment dat je bestelling geplaatst is ontvang je een bevestiging daarvan per mail. Op het moment dat je bestelling verzend gereed is ontvang je een Track and Trace mail waarmee je de zending kunt volgen. Heb je deze mails niet gekregen? Dan kan het zijn dat je een onjuiste email adres hebt doorgegeven in je bestelling. Mail ons in dat geval aub het juiste mail adres. 2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?In principe geldt dat bestellingen die op maandag t/m vrijdag geplaatst worden de volgende dag geleverd worden. Het kan echter voorkomen dat je hebt gekozen voor een bestelling met een langere levertijd. Deze herken je aan de winkelwagen knop naast het artikel die ‘2-5 dagen’ aangeeft. Nadat je deze bestelling hebt geplaatst ontvang je een mail waarin dat verder wordt uitgelegd. 3. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?Je kunt je bestelling eenvoudig en snel retourneren via onze website. Klik hier om je retour aan te melden. De stappen wijzen zich vanzelf uit. 4. Wat is de status van mijn retour?Je ontvangt een email van ons op het moment dat het pakketje door ons is ontvangen èn ook is geregistreerd. In dat mailtje staat ook aangegeven wat de geschatte verwerkingstijd is van jouw retour. Op het moment dat je retour is afgehandeld zul je ook daarover een mail ontvangen. 5. Anders nog iets?Staat je vraag er niet tussen? Dan wordt deze waarschijnlijk hier beantwoord! 6. Werken bij Mobico?Geniet je van onze service en producten en wil je ook graag je steentje bijdragen aan een milieuvriendelijkere wereld? Of ken je toevallig iemand die dat aanspreekt? Klik dan hier voor onze vacature pagina of deel deze!Vriendelijke groeten,Mobico Support Team

Mobico

Naar: T. H.

09/02/2023

Beste klant,Dank voor je mail! Wij doen ons best om deze binnen één werkdag (uiterlijk twee) dagen te beantwoorden.Het is echter mogelijk dat we je nu al kunnen helpen! We hebben namelijk de meest gestelde vragen hier voor je op een rijtje gezet, zodat je daar zelf al direct mee aan de slag kunt. 1. Wat is de status van mijn bestelling?Op het moment dat je bestelling geplaatst is ontvang je een bevestiging daarvan per mail. Op het moment dat je bestelling verzend gereed is ontvang je een Track and Trace mail waarmee je de zending kunt volgen. Heb je deze mails niet gekregen? Dan kan het zijn dat je een onjuiste email adres hebt doorgegeven in je bestelling. Mail ons in dat geval aub het juiste mail adres. 2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?In principe geldt dat bestellingen die op maandag t/m vrijdag geplaatst worden de volgende dag geleverd worden. Het kan echter voorkomen dat je hebt gekozen voor een bestelling met een langere levertijd. Deze herken je aan de winkelwagen knop naast het artikel die ‘2-5 dagen’ aangeeft. Nadat je deze bestelling hebt geplaatst ontvang je een mail waarin dat verder wordt uitgelegd. 3. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?Je kunt je bestelling eenvoudig en snel retourneren via onze website. Klik hier om je retour aan te melden. De stappen wijzen zich vanzelf uit. 4. Wat is de status van mijn retour?Je ontvangt een email van ons op het moment dat het pakketje door ons is ontvangen èn ook is geregistreerd. In dat mailtje staat ook aangegeven wat de geschatte verwerkingstijd is van jouw retour. Op het moment dat je retour is afgehandeld zul je ook daarover een mail ontvangen. 5. Anders nog iets?Staat je vraag er niet tussen? Dan wordt deze waarschijnlijk hier beantwoord! 6. Werken bij Mobico?Geniet je van onze service en producten en wil je ook graag je steentje bijdragen aan een milieuvriendelijkere wereld? Of ken je toevallig iemand die dat aanspreekt? Klik dan hier voor onze vacature pagina of deel deze!Vriendelijke groeten,Mobico Support Team

Mobico

Naar: T. H.

10/02/2023

Beste klant,Dank voor je mail! Wij doen ons best om deze binnen één werkdag (uiterlijk twee) dagen te beantwoorden.Het is echter mogelijk dat we je nu al kunnen helpen! We hebben namelijk de meest gestelde vragen hier voor je op een rijtje gezet, zodat je daar zelf al direct mee aan de slag kunt. 1. Wat is de status van mijn bestelling?Op het moment dat je bestelling geplaatst is ontvang je een bevestiging daarvan per mail. Op het moment dat je bestelling verzend gereed is ontvang je een Track and Trace mail waarmee je de zending kunt volgen. Heb je deze mails niet gekregen? Dan kan het zijn dat je een onjuiste email adres hebt doorgegeven in je bestelling. Mail ons in dat geval aub het juiste mail adres. 2. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?In principe geldt dat bestellingen die op maandag t/m vrijdag geplaatst worden de volgende dag geleverd worden. Het kan echter voorkomen dat je hebt gekozen voor een bestelling met een langere levertijd. Deze herken je aan de winkelwagen knop naast het artikel die ‘2-5 dagen’ aangeeft. Nadat je deze bestelling hebt geplaatst ontvang je een mail waarin dat verder wordt uitgelegd. 3. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?Je kunt je bestelling eenvoudig en snel retourneren via onze website. Klik hier om je retour aan te melden. De stappen wijzen zich vanzelf uit. 4. Wat is de status van mijn retour?Je ontvangt een email van ons op het moment dat het pakketje door ons is ontvangen èn ook is geregistreerd. In dat mailtje staat ook aangegeven wat de geschatte verwerkingstijd is van jouw retour. Op het moment dat je retour is afgehandeld zul je ook daarover een mail ontvangen. 5. Anders nog iets?Staat je vraag er niet tussen? Dan wordt deze waarschijnlijk hier beantwoord! 6. Werken bij Mobico?Geniet je van onze service en producten en wil je ook graag je steentje bijdragen aan een milieuvriendelijkere wereld? Of ken je toevallig iemand die dat aanspreekt? Klik dan hier voor onze vacature pagina of deel deze!Vriendelijke groeten,Mobico Support Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform