Terug

Betaald maar niet ontvangen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. M.

Naar: Sarenza.be

08/12/2025

Goede morgen, Maandag 1 december ’25 heb ik een bestelling geplaatst via u website : https://www.sarenza.com/be/nl/veterlaarsjes-kickstoner-heren-bruin De inhoud van de bestelling is een paar schoenen van het merk Kickers. Bestelling referentie : 92095334 op naam van Johan Marcelis. De betaling werd op de dag zelf goedgekeurd : 1 December 2025 (Zie ook mails in bijlage) Ik kan echter mijn bestelling niet terug vinden in de Sarenza app onder mijn account. De mail gezonden via de app werd tot nu niet beantwoord. Kan u mij meegeven : • Wat er met mijn bestelling is gebeurd ? • Of ik deze nog zal ontvangen en wanneer ? • Waarom ik deze niet kan vinden in mijn account ? Uitkijkend naar uw antwoord, groet ik u. Johan Marcelis

Berichten (1)

Sarenza.be

Naar: J. M.

09/12/2025

Geachte mevrouw Marcelis, Bedankt voor uw bericht over uw bestelling met referentienummer 92095334. Volgens onze gegevens is uw pakket met nummer 323299997859989593516030 onderweg naar het Postkantoor CARPE DIEM DWORP. Onze excuses voor de vertraging; de koerier verwerkt momenteel een groot aantal bestellingen. Wat betreft het niet kunnen vinden van uw bestelling in uw account: dit kan een technische fout zijn. We zullen dit doorgeven aan onze technische afdeling voor verder onderzoek. Om u te compenseren voor het ongemak, bieden we u graag een kortingscode van 5% aan voor uw volgende bestelling: 5p-4GI7-4OQL-SFV7-4RIM. We hopen dat dit uw zorgen wegneemt. Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. Tot snel !Aymane, Customer Delight Team Andere vragen ? HULP EN CONTACT Onze klantenservice zal u van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 te woord staan. Sarenza S.A.S. ZAC de la Moinerie, 10 impasse du Grand Jardin, 35400 Saint-Malo Frankrij. KvK-nummer: 480 188 507 (Ingeschreven bij het Régistre du Commerce et des sociétés Paris). BTW-identificatienummer: FR 064 801 885 07 De klachten@test-aankoop.be A klantendienst@sarenza.be Date 2025-12-08T08:00:26+0000 Objet Betaald maar niet ontvangen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform