Geachte mevrouw Marcelis,
Bedankt voor uw bericht over uw bestelling met referentienummer 92095334.
Volgens onze gegevens is uw pakket met nummer 323299997859989593516030 onderweg naar het Postkantoor CARPE DIEM DWORP.
Onze excuses voor de vertraging; de koerier verwerkt momenteel een groot aantal bestellingen.
Wat betreft het niet kunnen vinden van uw bestelling in uw account: dit kan een technische fout zijn.
We zullen dit doorgeven aan onze technische afdeling voor verder onderzoek.
Om u te compenseren voor het ongemak, bieden we u graag een kortingscode van 5% aan voor uw volgende bestelling: 5p-4GI7-4OQL-SFV7-4RIM.
We hopen dat dit uw zorgen wegneemt.
Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.
Tot snel !Aymane, Customer Delight Team
Andere vragen ?
HULP EN CONTACT
Onze klantenservice zal u van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 te woord staan.
Sarenza S.A.S. ZAC de la Moinerie, 10 impasse du Grand Jardin, 35400 Saint-Malo Frankrij. KvK-nummer: 480 188 507 (Ingeschreven bij het Régistre du Commerce et des sociétés Paris). BTW-identificatienummer: FR 064 801 885 07
De klachten@test-aankoop.be
A klantendienst@sarenza.be
Date 2025-12-08T08:00:26+0000
Objet Betaald maar niet ontvangen