Beste,- Op 8/8/2022 ontvang ik een email met nieuwsbrief van Seniorenvoordeelkaart.be en vraag ik online de seniorenvoordeelkaart aan.- Op 17/08/2022 ontvang ik deze voordeelkaart per post. In de begeleidende brief staat o.a. de rubriek 'Inloggen' waarbij staat vermeld dat ik intussen een email met een weblink zou hebben ointvangen voor het instellen van een persoonlijk wachtwoord.Deze email heb ik echter NOOIT ontvangen.- Op 8/9/2022 richt ik een email aan de klantenservice met de melding dat ik die morgen een betaalverzoek per SMS heb ontvangen voor de betaling van 54,95 EUR met hun bewering dat ik ook daartoe een email zou hebben ontvangen, wat weer eens niet klopt.In mijn email stel ik hun ook de vraag waarom men mij 54,95 EUR wil doen betalen, terwijl het jaarlijks lidgeld 12 x 3,33 EUR = 39,96 EUR bedraagt.- Op 15/9/2022 ontvang ik een email van de klantenservice die mij laat weten dat het verschil ligt in de aangerekende administatiekosten, maar dat indien ik de betaling binnen de 7 dagen doe dat alsdan die administratiekosten niet zullen aangerekend worden.Dus verzoekt de klantenservice mij het bedrag van 39,95 EUR i.p.v. 39,96 EUR te storten op bankrekening NL 63 ABNA 0843 5443 09 t.n.v. Senicom BV.Ik heb dat bedrag nog diezelfde dag overgemaakt op die bankrekening.- Op 19/9/2022 stuur ik (nogmaals) een email naar de klantenservice met de melding dat ik tevergeefs tracht in te loggen op hun website.- Op 23/9/2022 ontvang ik een antwoord op mijn email van 19/9/2022 met de mededeling dat men mijn account op actief heeft gezet en dat ik een nieuw wachtwoord kan aanvragen middels de opgave van de te volgen stappen die ik dus uitvoer. In diezelfde email staat dat ik binnen de 10 minuten een nieuwe email zal ontvangen waarin de link staat waarmee ik een nieuw wachtwoord kan instellen.DIE EMAIL HEB IK NOOIT ONTVANGEN, WAT IK NOG EENS MET MIJN EMAIL VAN 23/9/2022 HEB LATEN WETEN AAN DE KLANTENSERVICE.- Op 24/9/2022 stuur ik nog eens een email naar de klantenservice met de mededeling dat ik NOOIT mijn inloggegevens heb ontvangen na mijn inschrijving op de seniorenvoordeelpas.- Op 27/9/2022 heb ik uiteindelijk het telefoonnummer 085 0700900 gecontacteerd maar kreeg te horen dat dit nummer onbestaaande was hoewel dat nummer zo vermeld staat op hun website. Na opzoeking bel ik het nummer 31 850700900 in Nederland waar een medewerkster mij meedeelt dat ze het probleem zou onderzoeken en dat ze mij per email zal inlichten over het gegeven gevolg.Dat antwoord blijft uit.Ik heb u alle informatie ter zake bezorgd, maar ik krijg dus verder geen antwoord meer op mijn vragen.Ik sta erop dat het inlogprobleem terstond wordt opgelost zodat ik gebruik kan maken van de voordelen en mocht dit niet lukken dat u mij het betaalde bedrag onmiddellijk terugstort op mijn bankrekening.Dan stuur ik u met alle plezier mijn seniorenvoordeelkaart terug.Bedankt.