Ik bestelde op 25-7-2023 een volledig slaappakket in de promo bij Emma (Premium matras, 2 diamond kussens een beschermer en een deken) ter waarde van 1361,25 euroDe beschermer en deken kwamen vrij snel toe. Het deken was de verkeerde maat en na enkele malen opnieuw te moeten bellen (mail wordt niet beantwoord) is deze opnieuw verstuurd met de correcte maat.De matras en kussens blijven maar achter. Volgens de telefoniste waren er logistieke problemen en zouden deze in de week van 11 september geleverd worden. Niet dus... Niet haar schuld want het was een vriendelijke en behulpzame dame.Tot ik vandaag 25-9 een bericht krijg dat GLS alles succesvol geleverd zou hebben. Echter niemand of niets gezien. Als ik op 'Bekijk de zending' druk geeft de site een foutmelding. Ze voegen wel netjes mijn factuur en duiden alles geleverd aan bij de mail. Dit is puur bedrog!Ben ik opgelicht en zal ik ooit mijn producten ontvangen of mijn centen terugzien? De klantendienst geeft geen gehoor meer wegens drukte... De site geeft nog steeds niet verwerkt. Trackingnummers kloppen niet. Dit kan toch niet dat een bedrijf zo kan voortbestaan. Mijn geld is wel weg en ik wil dit graag terug 'hallo consumentenbescherming?'... of een topproduct (door testaankoop getest**) ontvangen waar ik nu al twijfels over heb. Wij slapen nu helemaal niet meer door dit bedrijf en zijn slechte communicatie, het vertrouwen is weg.**Wij vertrouwde dit speciaal omdat testaankoop zijn goedkeuring promoot! Dan verwacht ik ook graag hier een oplossing. Het regent overal dezelfde klachten van dit bedrijf. Graag doorlichting.