Terug

betaal u niet blauw bij pech

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: Touring

06/10/2021

Geachte,Op 26 09 had ik een panne met oldtimer, zonder bezine gevallen, benzinemeter onbetrouwbaar ...Ik had deze oldtimer net ingeschreven, had al eerder bij uw diensten geïnformeerd naar het tarief om dit voertuig, te verzekeren, maar dat was me nog niet gelukt.Mijn ander voertuig is wél verzekerd bij uw diensten (1 eug 379).Dus ik bel naar Touring, na een veel te lang keuzemenu - ik sta immers in panne ,met batterij op 20 % - krijg ik eindelijk iemand aan de lijn die me zegt dat hij me zal doorverbinden met de klantendienst, om dit voertuig in orde te brengen , waarna ik een bandje krijg te horen met de melding dat de klantendienst niet bereikbaar is op zondag, en het gesprek wordt verbroken. ? Que? Dan maar via website van touring een melding van panne gemaakt, waarna ik idd na drie minuten wordt teruggebeld (batterij gsm ondertussen op 10 %), en iemand mij doodleuk uitlegt dat ik 350 euro moet betalen bij aankomst van de pechverhelper?Uiteindelijk heb ik het probleem zélf opgelost , gratis, via vrienden, bedankt Touring.Van zodra ik kan zal ik mijn verzekering bij uw diensten opzeggen , en via mijn verzekeringsmakelear een verzekering voor pechverhelping afsluiten ben zeker dat het goedkoper en allicht ook efficiënter zal zijn…Shame on you Touring , test aankoop zal ook een klacht ontvangen.Zonder groeten,Kurt HermansPs gelieve geen standaardantwoord te sturen

Berichten (5)

K. H.

Naar: Touring

22/10/2021

Hallo, hopelijk reageren jullie sneller bij pech onderweg... :-(

Touring

Naar: K. H.

28/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

K. H.

Naar: Touring

28/10/2021

Eindelijk een te verwachten -want standaard - antwoord, maar vergis u niet: een geval van pech of panne is zelden standaard, en verwacht een gepaste actie. Er werd mij wel degelijk gevraagd 350 euro te betalen ana de chauffeur, geen enkele andere optie werd mij uitgelegd, u liegt maar wat . En de klantendienst was niet bereikbaar.... Foei, ik wil nooit meer iets te maken hebben met Touring..

Touring

Naar: K. H.

17/11/2021

Geachte heer HermansHet is duidelijk dat u elk antwoord dat niet in uw voordeel zal zijn als standaard zult bestempelen. Wij kunnen dit enkel maar betreuren.U mag dit als leugen blijven bestempelen maar de agent die u te woord stond over de mogelijkheden van éénmalige tussenkomst of bijstandscontract voor één jaar heeft nooit een bedrag van € 350 vermeld. U verkoos onmiddellijk het bijstandscontract waarop u het bedrag van € 315 werd meegedeeld. Misschien hoorde u het anders want u haakte gewoon in terwijl de agent nog volop uitleg aan het geven was.Wij beschouwen het onderwerp als afgehandeld en sluiten hierbij ons dossier af.Met vriendelijke groetenSTEPHANE VAN ACHTER SENIOR CARE COMPLAINT OFFICERTOURING WETSTRAAT 44 RUE DE LA LOI BRUSSEL 1040 BRUXELLESM COMPLAINT@TOURING.BE T + 32 (0)2 286 34 25WWW.TOURING.BE--------------------021 14:33 - betaal u niet blauw bij pech - (CPTBE01372295-36)Je hebt een antwoord ontvangen van KURT HERMANS.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01372295-36.Heb je vragen over ons platform?refToken: 6f189004-a0ca-40e9-b490-5a2519b4ec18ref:_00D24IKXJ._500084LoRR0:refThis e-mail message, including any attachments, is CONFIDENTIAL and may contain legally privileged information. This e-mail is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. If you have received this e-mail in error, please notify the sender of this e-mail or Touring and delete it immediately from your system without printing, saving andor opening attachments. Please visit our website to read our Policy.

K. H.

Naar: Touring

05/12/2021

Beste, Als u en uw bedrijf denkt dat een bestaande klant (!) genoegen neemt met het feit een simpele panne op deze manier wordt behandeld, dan voorspel ik u en uw bedrijf niet veel goeds. Anno 2021 wordt dergelijk kortzichtig en hebberig beleid niet meer getolereerd, laat staan het versturen van een standaard en voorspelbaar antwoord.. bah!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform