Geachte,Op 26 09 had ik een panne met oldtimer, zonder bezine gevallen, benzinemeter onbetrouwbaar ...Ik had deze oldtimer net ingeschreven, had al eerder bij uw diensten geïnformeerd naar het tarief om dit voertuig, te verzekeren, maar dat was me nog niet gelukt.Mijn ander voertuig is wél verzekerd bij uw diensten (1 eug 379).Dus ik bel naar Touring, na een veel te lang keuzemenu - ik sta immers in panne ,met batterij op 20 % - krijg ik eindelijk iemand aan de lijn die me zegt dat hij me zal doorverbinden met de klantendienst, om dit voertuig in orde te brengen , waarna ik een bandje krijg te horen met de melding dat de klantendienst niet bereikbaar is op zondag, en het gesprek wordt verbroken. ? Que? Dan maar via website van touring een melding van panne gemaakt, waarna ik idd na drie minuten wordt teruggebeld (batterij gsm ondertussen op 10 %), en iemand mij doodleuk uitlegt dat ik 350 euro moet betalen bij aankomst van de pechverhelper?Uiteindelijk heb ik het probleem zélf opgelost , gratis, via vrienden, bedankt Touring.Van zodra ik kan zal ik mijn verzekering bij uw diensten opzeggen , en via mijn verzekeringsmakelear een verzekering voor pechverhelping afsluiten ben zeker dat het goedkoper en allicht ook efficiënter zal zijn…Shame on you Touring , test aankoop zal ook een klacht ontvangen.Zonder groeten,Kurt HermansPs gelieve geen standaardantwoord te sturen