Geachte heer/mevrouw,Met deze brief wil ik mijn ernstige ongenoegen uiten over de manier waarop mijn verzekering Celside de afgelopen 10 maanden is gehandeld. Zo heb ik ontdekt dat er geld van mij is gestolen via domicilie waarbij ik per maand drie keer het normale tarief ben aangerekend, zonder dat ik hiervan op de hoogte was. Dit heeft geresulteerd in een totale diefstal van 307,95 euro over een periode van 10 maanden, waarvan de teller nog steeds aan het lopen is.Ik ben van mening dat dit een onacceptabele praktijk is en verwacht dat mijn verzekering hier snel actie op onderneemt. Daarnaast had ik ook een belofte ontvangen van een cashback, maar tot nu toe heb ik deze nog steeds niet ontvangen.Ik verzoek u dringend om zo snel mogelijk een verklaring voor deze situatie te geven, waarom deze praktijken zijn toegepast en welke maatregelen worden genomen om dit op te lossen. Daarnaast verwacht ik een schadevergoeding voor de diefstal van mijn geld en de beloofde cashback.Ik ben van mening dat dit een ernstige kwestie is en verwacht dat mijn verzekering hier adequaat op reageert. Mocht ik geen bevredigende oplossing ontvangen, dan zal ik geen aarzeling hebben om gerechtelijke stappen te ondernemen.P.S. in bijlage zitten schermafbeeldingen van de bedragen in kwestie, zoals u ziet is dit hallucinant. Sommige maanden werd ik gewoon drie keer 39,99 euro aangerekend en deze wanpraktijken zijn vorig jaar in maart begonnen. Ik had dit recent pas door omdat ik nooit had verwacht van een instantie zoals Celside om mij op zo'n manier te behandelen. Met vriendelijke groet,E.S