Geachte mevrouw/heer,
Op 27 april 2025 kocht ik 13 producten (ordernummer 1766942214) in uw online winkel en betaalde ik in totaal €194,26.
Ik ontving het pakket op 30 april 2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet de producten waren dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van mijn volledige bestelling, m.n. 4x pampers babydry pants luierbroekjes maat 4, 4x pampers premium protection pants luierbroekjes maat 4, 1x garnier Ambre solaire sensitive expert SPF50+ zonnebrandspray, 1x Garnier Ambre Solaire Super Uv Niacinamide SPF50+ Anti-Imperfecties Fluid, 1x Gillette Fusion5 Scheerapparaat, 1x Gillette Voordeelpak Fusion Manual L 16 stuks, en 1x Gillette Venus Satin Care Scheergel voor de Gevoelige Huid, 4x pampers premium protection normale luiers maat 4.
Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Eleni Meers
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs