Op 23/11/2024 bestelde ik een koninklijk opbergpakket( 180 x 200) die op 14/12/2024 zou worden geleverd. De levering vond echter pas plaats op 30/12/2024 maar de rechter boxspring ontbrak. Na dagelijks contact met de klantenservice en zelfs het indienen van een klacht bij Emma zelf, kreeg ik de garantie dat het ontbrekende onderdeel zou worden geleverd.
Negen weken na mijn bestelling werd ik gebeld met de mededeling dat het stuk niet meer beschikbaar was en dat alles geannuleerd zou worden en opgehaald (ophaling op 24/1). Toen ik aan de klantenservice (mohammed) vroeg of ik dezelfde bestelling tegen dezelfde prijs in de andere (wel nog beschikbare) kleur kon plaatsen, werd me telefonisch bevestigd dat dit mogelijk was mits een mail naar de klantenservice om de situatie te schetsen. Ik heb nooit een antwoord gekregen op deze mail en nog steeds niet de financiële compensatie die ze hadden beloofd.
Fast forward, op 25/01/2025 plaats ik noodgedwongen opnieuw de bestelling van een koninklijk opbergpakket aangezien ik geen reactie van hun kreeg en alles bijna uitverkocht was. Echter op 04/02/2025 krijg ik een mail van Emma om te zeggen dat het ontbrekende stuk (rechterboxspring) van mijn eerste bestelling onderweg is. Na telefoontje aan de klantenservice lieten ze me weten dat er trouwens met mijn tweede bestelling een fout is gebeurd waardoor ze maar voor de helft is afgerond. Ik wacht dus nog steeds op de helft van mijn tweede bestelling, had ik niet gebeld was dit er misschien nooit van gekomen aangezien. Terwijl ik wel dagelijks contact heb met de klantenservice, kon er mij pas vandaag worden gemeld dat er een technische fout was opgekomen in mijn tweede bestelling.
Dit kan echt niet meer.