Terug

Bestellingnummer 408990759 Ralph Lauren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. T.

Naar: Veepee

09/01/2023

Beste,Ik bestelde op 15/12/2022 bij Veepee een bestelling van de Ralph lauren verkoop met Bestellingsnummer 408990759.Tot op heden heb ik mijn bestelling nog niet mogen ontvangen. Ik belde naar Bpost met het trackingnummer om dit pakket op te sporen. Zij wisten me te vertellen dat het pakket gesorteerd was en dat de barcode Al 10 dagen niet meer gescand was. Pakket was vermoedelijk terug retour richting Veepee gegaan.Ik wilde hiervoor de klantendienst contacteren. Ik vind op de site van Veepee zelf geen opties op met de klantendienst in contact te komen, geen mail of telefoonnummer om contact op te nemen. Ik zoek zelf online verder & vind een telefoonnummer terug, wanneer ik het nummer bel krijg ik een automatisch ingesproken bericht van Veepee dat verteld dat alle klachten via het contactformulier op de website dienen te gebeuren. (02 893 45 00)Een klantendienst zou steeds een nummer moeten hebben dat klanten kunnen opbellen. Wanneer ik dan het contactformulier invul krijg ik geen antwoord. Ik heb 20 van die contactformulieren ingevuld & heb nooit enig antwoord ontvangen.Ik vond ook nog 2 mailadressen die ik zogezegd kon bereiken: service@veepee.be & info@becommerce.be. Ik stuurde verschillende mails maar ook hier kreeg ik nooit antwoord op.Ik heb ook nog een automatische mail ontvangen van veepee om dit pakket opnieuw te laten leveren. Dat wil ik graag op het originele verzendingsadres.Wanneer ik dit op de link uit de mail probeer te bevestigen krijg ik na alles ingevuld te hebben en te bevestigen de melding dat het door technische problemen de site niet werkt…Dit is de slechtste klantenservice die ik al heb ervaren, als je dan überhaupt al van een klantenservice kan spreken…Graag zou ik mijn geld voor deze bestelling teruggestort zien worden of de bestelling alsnog ontvangen. Ik wens ook compensatie voor het gebrek aan service & enige opvolging.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform