Terug

Bestellingen zijn geannuleerd, maar mijn geld is 4 x van mijn rekening gegaan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. R.

Naar: UBER Eats

23/11/2021

Op 3 oktober heb ik een bestelling op Uber eats proberen doen. Dit lukte niet omdat er iets mis ging in de app. Ik heb 4x geprobeerd om mijn bestelling te doen, het geld is 4x van mijn rekening gegaan, maar ik heb geen eten ontvangen omdat de bestelling geannuleerd is. Ik heb Uber eats als tientallen keren gecontacteerd. Ik krijg veel verschillende antwoorden. Eerst zeiden ze dat het geld bij de bank vast zat. ik heb naar de bank gebeld en zij bevestigden dat het geld is gestuurd naar de rekening van Uber eats, dus dat zij dit wel degelijk hebben ontvangen. Ik heb dit aan Uber Eats laten weten, ik heb al veel het antwoord gekregen dat ze niet kunnen terugbetalen omdat ik niet heb moeten betalen (maar dit klopt dus niet) of dat ik 3-5 dagen moeten na de annulatie, maar het is dus als een bijna 2 maanden geleden. Dit is een ander antwoord dat ik krijg: We’re aware of this problem.A system error is impacting. Dus ze bevestigen dat er een probleem is, maar ze geven mijn geld niet terug. Ik weet echt niet meer wat doen. ik wacht al super lang op mijn geld en het is wel veel omdat het 4x van mijn rekening is gegaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform