Terug

Bestellingen worden bewust achter gehouden in het depot

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

11/12/2020

3 bestellingen van autodoc die reeds moesten geleverd zijn op 04-12-2020 zijn nog steeds niet geleverd op 11-12-2020. Wel kan ik via de tracking zien dat de pakketten maar liefst 3 maal in hetzelfde depot aankomen ( lees de koerierdienst weigert de pakketten te leveren ) Ik heb uit voorstel van GLS gekozen om de pakketten te leveren in een CUBEE ( muur met 24/24 7/7 toegang) zodat ze zeker ALTIJD konden leveren. Zij weigeren nu om mijn bestellingen achter te laten in de pakketmuur

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: D. M.

11/12/2020

Beste,Wij hebben momenteel te kampen met vertragingen. We proberen dit zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Meneer heeft inderdaad aanvraag gedaan om het pakje te leveren in een cubee locker, het probleem is dat meneer zijn colli te groot is om hier te kunnen leveren, wij hebben reeds een alternatief leveradres opgevraagd en wij zullen uiteraard alles in het werk stellen om deze goederen zo snel mogelijk uit te leveren. Alvast onze excuses voor het ongemak! Your Delivery Service Team GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium

D. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

11/12/2020

GeachteU heeft NOOIT gevraagd voor een alternatief leveradres! En anders zou ik graag de aanvraag voor de alternatieve leveradressen willen als bewijs? Overigens 1 pakketje gaat over 2 raampompjes, lieg dus niet! Dit past PERFECT in de cubee! Ondertussen is het pakket al voor de 3de maal op uw depot aangekomen... Als u eenvoudigweg dit van de eerste maal had gemeld had ik mijn pakket al 4 dagen eerder kunnen gehad hebben... Qua service kan dit tellen! Als alternatief leveradres: Reitje 26 3590 Diepenbeek. Ik mag mijn pakket nog dit jaar verwachten hoop ik? Want gezien jullie gebrekkige service verbaast het me niet dat mijn wagen een oldtimer is tegen dat jullie leveren!

GLS Belgium NV/SA

Naar: D. M.

14/12/2020

Beste,Wij houden zekerniet bewust collis achter van uw client.Uw client heeftde optie gekozen voor de collis te laten leveren in een cubee locker.Deze collis zijnechter te groot om ze te leveren in een cubee locker.Wij hebben uwclient telefonisch trachten te bereiken maar krijgen hem helaas niet aande lijn.Wij kunnen zijncollis leveren in een parcelshop.Wij stellen daaromdeze voorvolgende pakketnrs zijn van uw client 10312436329 en 10318897563GLS BelgiumNV/SA Depot Tongeren Parcel Heersterveldweg 17B 3700 Tongeren Belgium T +32 (0)12 21 19 40 E parcel.tongeren@gls-belgium.com www.gls-group.eu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform