Onze dochter L. is 15 jaar en heeft problemen om haar geld te beheren. Nu bestelde ze al wel eens iets bij Zalando en ze liet dit thuis leveren, met rekeningen als gevolg die ze niet kon betalen. Ik heb in oktober (2018) een mail naar Zalando gestuurd met de vraag of haar account kon verwijderd of beperkt worden (betalen op voorhand?) zodat we dit probleem al zo konden oplossen. Dit zonder gevolg, enkel een mail met dit antwoord : Uiteraard geldt er steeds 100 dagen retourrecht, en kunnen artikelen dus kosteloos retour worden gezonden.Het probleem is ondertussen veel groter geworden, want ze laat nu leveren in dagbladhandels en zelfs op school, wie weet waar nog...dus wij hebben helemaal geen zicht op bestellingen en leveringen en kunnen niets terugsturen.Elke keer ik iets vraag over bestellingen verschuilen ze zich achter de wet op de privacy.Ik heb al meermaals een document van de gemeente moeten sturen en een kopie van mijn paspoort als bewijs dat ik een ouder ben van L. Ondertussen heb ik een overzicht gekregen alsook achterstallige facturen, jammer dat deze niet overeen komen. Ook is eindelijk haar account toch geblokkeerd.Nu is nog mijn probleem, wat met de onbetaalde facturen?