Terug

bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. M.

Naar: Hubo

22/11/2019

Beste ik bestelde op 03/11 online bij Hubo en betaalde twee spuitbussen order (12839107). 1 Spuitbus ben ik gaan afhalen in Tongeren, de andere spuitbus staat in bestelling. Vandaag 22/11 heb ik Antwerpen gecontacteerd om te vragen wanneer de bestelling werd geleverd. Dat kon niet gezegd worden daarvoor moest ik Tongeren contacteren. Ondertussen wist ik dat er in Hognoul nog 3 spuitbussen in stock zijn en vroeg of er niet 1 spuitbus naar Tongeren kon geleverd worden of anders ging ik naar Hognoul zelf de spuitbus halen. Dat gaat niet omdat ik betaald had en zou geleverd worden in Tongeren. Tongeren zet de spuitbus opnieuw in bestelling en zou max.10 duren. Ondertussen kan ik mijn project niet afmaken en moet ik wachten terwijl er 10km verder in de Hubo van Hognoul de spuitbussen liggen. Als klant is dit onbegrijpelijk !

Berichten (4)

F. M.

Naar: Hubo

04/12/2019

Geachte Hubo België,Na de online bestelling (nu al meer dan een maand) geleden wacht ik nog altijd op de spuitbus of ten minste een antwoord. Ondertussen ben ik in het Hubo filiaal van Hognoul de spuitbus gaan kopen. Ik begrijp niet dat er geen uitwisseling kan zijn tussen de filialen onderling. De online website geld voor alle winkels maar een bestelling behoort tot 1 winkel. Nu moet de klant wachten op zijn bestelling terwijl er stock is in andere filialen. Kan dat niet beter op elkaar afgestemd worden?Frank

Hubo

Naar: F. M.

10/12/2019

Mijnheer Martens,wanneer u een bestelling doet met afhaling in de winkel, bepaalt u eerst in welke winkel u dit wenst af te halen.Indien er geen voorraad is in de betrokken winkel, dient het besteld te worden bij de leverancier. Er is geen intern transport tussen de winkels.Vriendelijke groeten,Gerda PapenSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleFRANK MARTENS ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-191935-979526-HD------------------------------------------------------------------------------

F. M.

Naar: Hubo

10/12/2019

Beste Gerda Papen,Bedankt voor uw reactie. Ondertussen ben ik ook op de hoogte van de werking bij HUBO.Spijtig heb ik de spuitbus nog altijd niet ontvangen dit is nu 1,5 maand dat ik erop moet wachten. Ondanks de zeer lage wachttijd is het volgens Hubo Tongeren niet mogelijk om de bestelling te annuleren, klopt dat ? Met vriendelijke groeten,Frank Martens

Hubo

Naar: F. M.

13/12/2019

Mijnheer Martens,Wij hebben contact opgenomen met de verantwoordelijke van Hubo Tongeren.Deze geeft aan dat dit niet klopt.Wij raden u aan langs te gaan in uw Hubo winkel met uw bestelbevestiging en te vragen naar de verantwoordelijke om dit alsnog te regelen.Vriendelijke groeten,Gerda PapenSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleFRANK MARTENS ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-192453-981534-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform