Terug

bestelling zogezegd geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: bol.com

16/04/2024

Ik heb een steampod besteld en had postnl op de hoogte gebracht dat ik niet thuis was en dat ik niet meer wil dat dit voor de deur gezet wordt zoals altijd.. Ze hebben bevestigd dat als niemand open ging doen ze het bij de buren of afhaalpunt gingen leveren. Ik ben in de winkel en krijg de melding dat het op 12/04 geleverd is geweest en ik ging snel naar huis, natuurlijk niets te zien voor de deur of bij de buren of afhaalpunt, er komen veel wandelaars in de straat dus voor het zelfde geld is mijn pakket gewoon meegenomen.

Berichten (1)

bol.com

Naar: J. H.

16/04/2024

Goedemiddag Jordy,Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen dat de traceercode aangeeft dat je bestelling is bezorgd, maar niets hebt ontvangen. De klantenservice heeft een onderzoek gestart bij de bezorgdienst om te achterhalen waar jouw bestelling op dit moment is. Zodra er meer informatie bekend is over het onderzoek, wordt er contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform