Beste, op 21 november (black friday actie)bestelde ik op de website van FNAC.be een smarthpone Xiaomi 13T pro met een smartwatch van Xiaomi voor een totaal bedrag van 699 euro. Deze bestelling zou geleverd worden op 8 december, maar dit is nog reeds niet gebeurd.Ik heb al contact gehad met de online klantenservice alsook ben ik al in de winkel te Hasselt langs geweest, maar telkens kunnen zij mij niet vertellen wanneer ik mijn product ga ontvangen. Zij doen ook geen moeite om dit na te vragen of te bekijken en mij een termijn te geven.Ik zou dus graag willen weten wanneer ik het product kan ontvangen.Ik heb speciaal cadeaubonnen aangekocht voor deze aankoop en eis dus ook dat ik ofwel binnen aanzienlijke termijn mijn bestelling krijg of toch op zijn minst duidelijke informatie van wanneer ik mijn bestelling mag verwachten.Indien in het ergste geval de bestelling niet beschikbaar zou zijn, wil ik hier een duidelijke verklaring voor alsook een terugbetaling van mijn cadeaubonnen in cash geld aangezien ik geen ander product wens te kopen dan in hun winkel.Alvast bedankt!Vriendelijke groeten,Robin