Terug

Bestelling wordt niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Bikester.be

19/06/2023

Ik bestelde 04/06/2023 twee fietsbanden op Bikester.be. Ik kreeg de dag zelf een bevestiging via mail. Op 09/06/2023 ontving ik een mail dat de bestelling onderweg zou zijn. Dat was echter niet het geval, er werd enkel een code aangemaakt bij de bezorgdienst DPD. Mijn bestelling heeft dus tot op heden het magazijn niet verlaten. Omdat Bikester beweert dat mijn bestelling al verzonden is, kan ik die niet meer annuleren. Bij het bestellen van het product werd vermeld dat de levertijd 4 tot 6 werkdagen zou duren. Ik wacht nu al veel langer op mijn bestelling zonder enige communicatie. Op 15/06/2023 contacteerde ik de klantendienst maar daarvan heb ik ook nog niets gehoord.

Berichten (1)

Bikester.be

Naar: L. D.

19/06/2023

Beste klant, Bedankt voor uw recente aanvraag. Wij verwerken uw aanvraag en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Heeft u vragen over uw bestelling, retourzendingen, andere problemen of een klacht, bezoek dan onze hulppagina's. Met sportieve groeten, Je team von Bikester.be Stuttgart - Internetstores GmbH, FriedrichstraaŸe 6, 70174 Stuttgart, Duitsland Kantongerecht - Stuttgart, AG Stuttgart, HRB 741359, BTW-nr: NL823623415B01 Directie -   Torsten Waack van Wasen (CEO), Thomas Funke (CFO)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform