Terug

Bestelling wordt niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: EMMA Matelas

09/12/2022

Beste, op 20/10 bestelde ik een boxspringbed bij Emma. Dit werd een week later geleverd maar de matras zat hier niet bij. Nu hebben ze blijkbaar productieproblemen en wordt de levertijd van mijn matras steeds uitgesteld. Nu staat de verwachte leverdatum op 07/01/2023 maar ik verwacht dat deze opnieuw uitgesteld zal worden. Wat wil zeggen dat ik met een compleet nutteloze boxspring in mijn slaapkamer sta sinds enorm lange tijd. Ik belde de klantendienst maar die vertellen mij dat ik mijn geld niet kan terugkrijgen zonder dat de matras geleverd is. Aangezien ik deze niet geleverd krijg vermoed ik dan ook dat ik mijn geld zal kwijt zijn. De waarde van het matras is €459 en die zou ik graag teruggestort krijgen.Kan u mij verder helpen aub?Alvast enorm bedankt.Met vriendelijke groeten,Timon Van der Straeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform