Terug

Bestelling wordt niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: EMMA Matelas

20/07/2020

Beste,op 21 juni heb ik een Emma matras besteld. We hebben hier €594.30 voor betaald. In de bevestigingsmail stond dat de levertijd tussen de 9-19 werkdagen duurt.Diezelfde dag krijgen we nog een mail van GLS:Uw afzender heeft ons opdracht gegeven onderstaande bestelling te leveren. Van zodra het pakket klaar is voor verzending, wordt dit opgehaald en geleverd op de volgende werkdag (ma-vr) op onderstaand adres.U wordt verder op de hoogte gebracht zodra het pakket bij GLS toekomt.Op 8 juli krijgen we een email van Emma:Wij willen je graag informeren over de bestelling bij Emma. Helaas heeft jouw product, een Emma Original Matras, een vertraging opgelopen door een combinatie van verschillende tegenslagen door Covid-19 en een aanpassing in ons logistiek proces. Wij begrijpen dat dit een grote vertraging en bezorgdheid als gevolg heeft gebracht alsook is dit heel vervelend voor je. Wij zijn aan het einde van ons proces om iedere klant met dit product een update van verzending mee te delen en deze update kan je eind deze week verwachten. Hiervoor vragen we nog even je geduld. Zodra jouw product klaar is bij onze producent, ontvang je van ons een mail met de track & trace code.Op woensdag 15 juli heb ik nog steeds de verwachte update niet ontvangen. Ik stuur een email naar GLS om te vragen naar een update. Ik krijg direct een email terug:Beste, We hebben deze zending nooit mogen ontvangen bij GLS Duitsland voor levering in België.Graag contact nemen met uw afzender.Ik heb onmiddellijk gebeld naar Emma (022 73 42 61) maar krijg te horen aan de lijn dat deze diensten niet langer telefonisch bereikbaar zijn, maar wel via email. Dus dan heb ik een email gestuurd naar service@emma-matras.be en naar service@emmamatras.be (via de telefoon zeggen ze emmamatras, via de website is het emma-matras dus ik heb ze alle twee geprobeerd.)Op deze email heb ik geen reactie gekregen.We zijn ondertussen een maand na mijn bestelling. Als er vertraging opzit omwille van corona is dit op zich geen enkel probleem voor mij. Maar ik verwacht dan wel een update. Nu lijkt het alsof deze bestelling verdwenen is. En als ik de reviews mag geloven van Emma matras omtrent de verzending mag geloven dan baart mij dit toch wel wat zorgen.Ik weet niet waar de fout ligt. Bij GLS of bij Emma...

Berichten (1)

K. V.

Naar: EMMA Matelas

07/08/2020

Geachte,Na de zoveelste email werd gezegd dat deze week de matras zou verzonden worden en ik een track and trace code zou ontvangen. De week is om en heb nog altijd geen track and trace code gekregen. Nog eens: geduld begint echt op te geraken. We zijn ondertussen al anderhalve maand aan het wachten op onze bestelling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform