Terug

Bestelling wordt niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: FNAC BELGIUM

02/05/2020

Beste, ik bestelde op 08/04 een bbq bij Fnac. Het geld ging van de rekening en er werd gezegd dat mijn bestelling zou geleverd worden tegen 14/04. Tot op heden heb ik niets meer gehoord en ontvangen. Ik kreeg wel een mail van Bpost dat zij mijn pakket zouden leveren. Maar de track&trace blijft staan op ‘klaarmaken door de verzender’.Ik wil gewoon beter op de hoogte gehouden worden en weten of ze de bbq verstuurd hebben of niet. Want bij hen krijg ik geen antwoord.

Berichten (6)

FNAC BELGIUM

Naar: J. G.

02/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

J. G.

Naar: FNAC BELGIUM

02/05/2020

Beste, dit is geen antwoord op mijn vraag. U heeft het over een retourzending terwijl ik het heb over een net geplaatste bestelling bij jullie die maar niet aankomt bij mij. Met vriendelijke groeten.

FNAC BELGIUM

Naar: J. G.

07/05/2020

Beste Meneer Glorie, Bedankt voor jouw mailtje. Jammer genoeg zijn we er nu pas in geslaagd jouw mail te bekijken. Voorgaande was een automatisch mailtje verstuurd naar al onze klanten in de hoop zo reeds vele vragen te beantwoorden, dit was niet van toepassing op deze bestelling, onze excuses hiervoor.Het spijt ons dat uw apparaat zo lang onderweg is ,we hebben het pakketje echter reeds overhandigd aan bpost op 08/04.We openen hiervoor ook een onderzoek bij bpost , om meer informatie te verkrijgen op de levering.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.

J. G.

Naar: FNAC BELGIUM

07/05/2020

Hallo, Ik dacht het al dat vorig mailtje een automatische was. Ik vind het fijn dat jullie alsnog antwoorden. Ondertussen heb ik de bbq nog steeds niet ontvangen. Ik had ook al zo’n vermoeden dat het probleem bij Bpost lag. Maar omdat het toch zolang duurde begon ik steeds meer te twijfelen. Als de levering alsnog in orde komt en ik goed op de hoogte wordt gebracht dan ben ik een tevreden klant!Alvast bedankt!Groetjes Jarno

FNAC BELGIUM

Naar: J. G.

09/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

J. G.

Naar: FNAC BELGIUM

12/05/2020

Deze reactie van Ahlam is helaas niet wat ik verwacht. De reactie ik kreeg van Johan is op dit moment de reactie waar ik op hoopte. Is er al nieuws betreffende het onderzoek?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform