Terug

Bestelling wordt geannuleerd net na actieperiode.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: MediaMarkt

01/02/2024

BesteIk bestelde, en betaalde, een stofzuiger van Rowenta op 28.01.2024 online via Mediamarkt. Ik bestel deze via mediamarkt om dat hier een levertermijn aangegeven stond van 1 week. De prijs was hetzelfde als op de website van Vandenborre.Het gaat over een ROWENTA Steelstofzuiger X-Force Flex Allergy 9.60 (RH2039WO). Vanuit ROWENTA liep er een actie voor deze stofzuiger met een cashback van 50 euro, hiervoor dient de stofzuiger aangekocht worden ten laatste op 31-01-2024.Vandaag is het 01-02-2024, en krijg ik bericht van Mediamarkt dat deze bestelling geannuleerd is. Dit brengt me in de situatie dat ik deze stofzuiger 1 niet meer aan de solden prijs kan kopen in een andere winkel, en 2 dat ik niet meer kan profiteren van de ROWENTA Cashback actie.Ik heb na de e-mail telefonisch contact opgenomen met Mediamarkt. Hier krijg ik als antwoord:- Het was de hele maand solden, ik kan er toch niet aan doen dat jij pas de 28ste iets koopt.- Als er online geen stock meer is, gaat de bestelling door naar de fysieke winkels, maar daar hebben de fysieke klanten voorrand, ook al heeft u eerder besteld. En deze is overal uitverkocht.Ik stel dan de vraag of er geen alternatief kan aangeboden worden:- Nee, we kunnen u niet verder helpen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform